Coldplay - Hunting High and Low

|
Aslında Coldplay'in değil şarkı. Cover.




here i am
and beyond the reach of my hand 
she's sound asleep 
and she's sweeter now than the wildest dream 
could have seen her 
and i watch her slipping away 
but i know i'll be hunting high and low 
ah, there's no end to the lengths 
i'll go to hunting high and low 
ah, there's no end to the lengths 

i'll go to find her again 
upon this my dreams are depending 
through the dark 
i sense the pounding of her heart 
next to mine 
she's the sweetest love i could find 
so i guess i'll be hunting high and low 
ah, there's no end to lengths i'll go to 
high and low 
ah, do you know how it feels to love you 
i'm hunting high and low

Pilli Bebek - Olsun

|
Olsun'un akustiği esasen. Ankara'ya çok yakışıyor bu şarkı. Ankara'yı kimse sevmez, ama ben bilhassa alışkanlık haline getirmediğim, her gün görüp benimsemediğim yerlerini çok seviyorum Ankara'nın. Çok farklı bir  dokusu var şehrin bence. Bu satırları bana yazdıran da Sıhhiye, başka bir yer değil yani. Ama zaten çok kere yazdım, benim bir şehirden beklentim "Ay çok güzel manzarası olsun", "Aman tarihi turistik mekanları olsun" değil. Ankara'nın bu gündelik temposunu seviyorum. Ne İstanbul'un aşırı hızına gelebiliyorum, ne de İzmir'in her günü pazar günü gibi yaşamasına. İkisi de daraltıyor beni. Neyse çok övdük. İyi dinlemeler. (Bakın hiç Behzat'a değinmeden, dizi övmeden şehir övdüm; "Dizi üzeyinden şehyinizi övüyosunuz bana ne"ciler de rahat edebilir).


Yan Kalbim - Ezginin Günlüğü

|
Bugün de ne yazı yaptı arkadaş... Tabi insanın şuuru yerine gelince böyle oluyor. Bu şarkıyı az evvel dinledim. İtiraf edeyim, Dargın Mıyız albümünün en sevdiğim şarkısı değil. Ama o an hoşuma gitti, ne fark eder. En sevdiğimi de yükleriz bir zaman.



gözlerim doluyor aman sen neredesin
ellerim donuyor aman sen neredesin
yan kalbim yan külden adam olursa
yan kalbim yan kaçamazsın sevdadan
seni diye tuttum kedimi
dizlerime yatırdım
seve seve tüylerini
uykulara götürdüm
çekmecemde resmin vardı
baka baka bitirdim
gözlerimde sana güller
papatyalar getirdim
yan kalbim yan külden adam olursa
yan kalbim yan kaçamazsın sevdadan
gözlerim dalıyor aman sen neredesin
herkes geliyor aman sen neredesin

The Beatles - Getting Better

|
Facebook ve Twitter hesaplarımı kapatmama gelsin bu şarkı. Zira kapatmamı müteakiben iki üç saat içinde, bir haftadır ertelediğim bir işimi hallettim tezle alakalı.


(Temsili Twitter & Sinem resmi)



it's getting better all the time 
i used to get mad at my school 
the teachers that taught me weren't cool 
you're holding me down 
burning me round 
filling me up with the rules 

i've got to admit it's getting better 
a little better all the time 
i have to admit it's getting better 
it's getting better since you've been mine 

me used to be angry young man 
me hiding me head in the sand 
you gave m the word i finally heard
i'm doing the best that i can 

i've got to admit it's getting better 
a little better all the time 
i have to admit it's getting better 
it's getting better since you've been mine 
getting so much better all the time 
it's getting better all the time better, better, better 
it's getting better all the time better, better, better 

i used to be cruel to my woman 
i beat her and kept her apart 
from the things that she loved 
man, i was mean but i'm changing my scene 
and i'm doing the best that i can

i've got to admit it's getting better 
a little better all the time 
yes, admit it's getting better 
it's getting better since you've been mine 
getting so much better all the time
it's getting better all the time better, better, better 
it's getting better all the time better, better, better 
getting so much better all the time

Kazım Koyuncu - Fadime

|
Bu kadar neşe, endorfin salgılatan bir şarkı/türkü olamaz. Horon tepmeyi öğrenmek istiyorum bu şarkıyı dinlerken, başka türlü deşarj olamayacakmışım gibime geliyor.





Tabi bir de hiçbir zaman bunu canlı canlı, konserde dinleyip deli gibi tepinemeyecek olmak var ki, oralara girip canınızı sıkmak istemem.

Müslüm Gürses - Nilüfer

|
Bira.fm bunu çalmasa, hatta çalmasını bırak, o an elimdeki notlara dalmış olmasam dinlemeyecektim. "Ne işim olur Müslüm Gürses'le?" diyecektim. Şimdi Müslüm Gürses'in diskografisini indiriyor değilim elbette. Zaten benim Müslüm Gürses'ten ziyade, Murathan Mungan'la işim olur. Kendisi gibi kelimeleri doğru kullanmayı, kullanabilmeyi becerebilseydim, ne kadar çok sevdiğimi, hayranlık beslediğimi anlatırdım elbette ama maalesef. Seviyorum. O kadar desem de yeter sanırım.




Zamanın eli değdi bize
Çoktan değişti her şey
Aynı değiliz ikimiz de
Zaaflarına bir gece
Hatalarına bir nilüfer
Sevgisizliğine bir kalp verdim

Artık geri ver
Geri veremezsin aldıklarını
Artık geri ver
Geri verilmez hiçbir yanılgı
Yokluğuma emanet et
Sende benden kalanları

Her şeyi al
Bana beni geri ver
Bir şansım olsun
Başka yer, başka zaman
Sensiz ömrüm olsun

Playlist.

|
Aslında arabada müzik dinlemek için CD'ye bir şeyler yazdırmama gerek yok. Jak girişi var, iPod bağlanabiliyor. Ama iPod bağladığım zaman arabadaki tuşlardan şarkı değiştirme vs. işleri yapamıyorum, iPod'dan yapmak gerekiyor. O zaman da dikkatim dağılıyor. 3-5 saniye de olsa yola bakmıyorum. İdare ediyorum ama sakat işte, ne gerek var. Zaten bende genelde müzik dinleme şekli albümden çok, kafamda o an yarattığım bir tarzdaki şarkıların oluşturduğu bir playlist'i dinleme şeklinde tezahür ediyor-tabi albüm baştan sona mükemmel değilse. Bu aralar böyle bir playlist oluşturasım varmış. Bu bir best-of değil. Şarkıların çoğu, o sanatçının en sevdiğim şarkısı da değil. Canım istiyor sadece bu aralar. Dinlemek isteyen olur, farklı müzik arayan olur filan diye paylaşayım dedim çünkü bu aralar ben de yeni arayışlardayım, krizlerdeyim a dostlar. Şarkıların hepsi ya da çoğu sizde varsa bile, özel playlist yaptım sayın. Şuradan da indiriverin gari.

p.s. Dosya içinde düzensiz görünse de herhangi bir player'a atınca şarkıların adları, sanatçılar, albümler filan çok klas oluyor. Benim olduğum yerde düzenin olmaması mümkün mü yea.